Saturday, January 14, 2012

نقض تعهدات دوباره دولت مالكي

نقض تعهدات –شماره ۱۱: مالکی توافق دولت عراق با سازمان ملل درباره اشرف را به کلی زيرپا گذاشت


 
(مالکی به خواست فاشيسم دينی، با اعلام ۱۲۶حکم دستگيری برای ساکنان اشرف و متهم کردن آنها به تروريسم، جنايات بی رحمانه در داخل عراق و قتل شخصيتهای سياسی و مذهبی در ايران، توافق با ملل متحد را به کلی زير پا گذاشت
(خانم رجوی برای سومين بار به منظور نجات راه حل مسالمت آميز، به تشکيل يک کنفرانس بين المللی با شرکت نماينده ويژه دبيرکل و وکلا و نمايندگان اشرف، دولت عراق، دولت آمريکا، اتحاديه اروپا، کميسرعالی پناهندگان، کميسر عالی حقوق بشر و پارلمان اروپا فراخوان داد و از دبيرکل و شورای امنيت ملل متحد خواستار اقدام بلادرنگ در اين خصوص شد.
مالکی نخست وزير عراق در ۲۲دی در مصاحبه با رسانه های رژيم ايران که به طور گسترده از شبکه های راديو-تلويزيون و مطبوعات ملايان پخش شد با همان فرهنگ و کلمات ننگين رژيم ايران گفت:
- «منافقين يک گروهک کاملاً تروريستی هستند... . و تأکيد داريم تا کمتر از ۴ ماه ديگر هيچ منافقی در عراق باقی نخواهد ماند و بعد از آن هم اردوگاه اشرف بسته و زمين آن نيز به صاحبانش بازگردانده می شود». (تلويزيون سراسری- شبکه۱ رژيم)
- «ما ديگر حضور مجاهدين خلق را در خاک عراق تحمل نمی کنيم، اين يک گروه تروريستی طرد شده بين المللی است، که نه تنها دست به قتل شخصيتهای سياسی و مذهبی در ايران زده است بلکه در عراق نيز دارای سابقه خونينی است... . مجاهدين خلق جنايات بی رحمانه ای در داخل عراق انجام داده است، تا به امروز ما ۱۲۶حکم دستگيری برای عناصر مجاهدين خلق در داخل کمپ اشرف دريافت کرده ايم، که متهم به ارتکاب جنايات هولناکی می باشند..».... (پرس.تی.وی -تلويزيون انگليسی زبان ملايان)
- «دادگاه عراق حکم بازداشت ۱۲۱تن از اعضای منافقين به اتهام دست داشتن در امور تروريستی را صادر کرده است و اين افراد هم چنان در اشرف هستند». (واحد مرکزی خبر ملايان و خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران).
از اين پيشتر مقاومت ايران در اطلاعيه های ۱۲ و ۱۹ديماه درباره تلاشهای ملايان برای به شکست کشاندن راه حل مسالمت آميز در بحران اشرف هشدار داده و اعلام کرده بود: « مقاومت ايران به گزارشها و اسنادی از داخل رژيم ملايان دست يافته است که به روشنی از توطئه ها و تلاشهای اين رژيم و عوامل آن در عراق برای به شکست کشاندن راه حل مسالمت آميز در موضوع اشرف که خانم کلينتون و دبيرکل بان کی مون بر آن تأکيد کرده اند، خبر می دهد. هدف، زندان سازی تحت نام ”ليبرتی“ با پوش ملل متحد است».
مقاومت ايران تاکنون ۱۰اطلاعيه با ذکر موارد مشخص پيرامون نقض تعهدات دولت عراق در قبال ملل متحد صادر کرده است.
اظهارات مالکی، گواه آشکار صحت اين هشدارهاست و از پروژه انهدام اپوزيسيون ايران در شرايطی خبر می دهد که رژيم ملايان در تنگنای گسترش تحريمهای بين المللی و قيام مردم سوريه، برای حفظ موجوديت خود، از يک سو به ساختن بمب اتمی روی آورده و از سوی ديگر برای انهدام نيروی اصلی اپوزيسيون از طريق دست نشاندگان عراقی خود نقشه می کشد.
اظهارات مالکی هم چنين زير پا گذاشتن آشکار يادداشت تفاهم ۲۵دسامبر دولت عراق با نماينده ويژه دبيرکل و نامه ۲۸دسامبر مارتين کوبلر در همين رابطه به ساکنان اشرف است.
خانم رجوی با ابراز تأسف و اعتراض نسبت به سلسله اقدامات غيرقانونی و نقض پياپی قوانين و کنوانسيونهای بين المللی به ويژه زيرپا گذاشتن اصل «مسئوليت حفاظت» (RtoP) در رابطه با ساکنان اشرف، برای سومين بار به منظور نجات راه حل مسالمت آميز، به تشکيل يک کنفرانس بين المللی با شرکت نماينده ويژه دبيرکل و وکلا و نمايندگان اشرف، دولت عراق، دولت آمريکا، اتحاديه اروپا، کميسرعالی پناهندگان ملل متحد، کميسرعالی حقوق بشر و پارلمان اروپا فراخوان داد و از دبيرکل و شورای امنيت ملل متحد خواست در اين خصوص بلادرنگ اقدام کنند.
دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران ۲۳دي۱۳۹۰ (۱۳ژانويه ۲۰۱۲)
-------------------------------
دوستان اين پتيشن را در حمايت از جان هزاران مبارز آزادي ايران امضا كنيد
براي امضاء لايك كافي نيست در قسمت سمت چپ پتيشن اسم و ايميل خود را وارد كنيد
https://www.petitionbuzz.com/petitions/delistpmoi

No comments:

Post a Comment