Tuesday, January 10, 2012

هشدار مقاومت ايران نسبت به تلاشهای رژيم آخوندی

هشدار مقاومت ايران نسبت به تلاشهای رژيم آخوندی برای به شکست کشاندن راه حل مسالمت آميز و مرضی الطرفين در بحران اشرف

مقاومت ايران نسبت به تلاشهای همه جانبه رژيم آخوندی برای به شکست کشاندن راه حل مسالمت آميز و مرضی الطرفين در بحران اشرف هشدار داد و از وزيرخارجه آمريکا هيلاری کلينتون و دبيرکل ملل متحد، خواستار اتخاذ تدابير مقتضی برای به نتيجه رساندن تلاشهای آمريکا، سازمان ملل، اتحاديه اروپا و کميساريای عالی پناهندگان شد.
اطلاعيه دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران ۱۲دي۱۳۹۰ (۲ژانويه ۲۰۱۲) :
در اطلاعيه دبيرخانه شورای ملی مقاومت در اين باره آمده است: درحالی که جامعه بين المللی از جمله دولتهای کانادا، ايتاليا و فرانسه و انگلستان و آلمان و نروژ از راه حل مسالمت آميز و انسان دوستانه برای بحران اشرف طبق قوانين بين المللی، استقبال کرده اند و درحالی که رئيس جمهور برگزيده مقاومت خانم مريم رجوی در بيانيه ۷ديماه خود (۲۸دسامبر۲۰۱۱) آمادگی ۴۰۰تن از ساکنان اشرف برای انتقال به کمپ ليبرتی با خودروها و اموال منقولشان را اعلام کرده است، ديکتاتوری دينی حاکم بر ايران در راستای توطئه های جنايتکارانه اش عليه نيروی اصلی اپوزيسيون خود، تلاشهای همه جانبه يی را برای به شکست کشاندن راه حل مسالمت آميز و مرضی الطرفين در بحران اشرف آغاز کرده است.
حکومت آخوندی درصدد است تا از يک سو دولت عراق را تحت فشار قرار دهد و به نقض تعهدات بکشاند و از سوی ديگر تقصير بر هم خوردن راه حل مسالمت آميز را به گردن قربانيان در اشرف و رهبری مجاهدين و مقاومت ايران بيندازد.
اقدامات عملی و موضع گيريهای فاشيسم دينی حاکم بر ايران از حملات موشکی به اشرف تا اظهارات کاظم جلالی، رئيس کميسيون امنيت مجلس رژيم مبنی بر لزوم محاکمه و قصاص مجاهدين و تصريحات وقيحانه کيهان خامنه ای که روز يازدهم ديماه (اول ژانويه) به نيابت از جانب مقامها و ارگانهای امنيتی و قضايی عراق مدعی «۲۵۸دعوی حقوقی» عليه مجاهدان اشرف گرديد، تماماً حاکی از خشم ديکتاتوری آخوندی از راه حل مسالمت آميز و تلاشهای اين رژيم برای جلوگيری از آن است.
در همين رابطه خبرگزاری سپاه پاسداران که روز ۱۰دی اعلام کرد «اعضای مجاهدين بايد به مکانی در مرز سعودی و کويت و عراق منتقل شوند و مقامات عراقی با رفتن آنها به ليبرتی در بغداد مخالفند». هم چنين درحالی که نخست وزير عراق در ۳۰آذر (۲۱دسامبر۲۰۱۱)، تمديد 6ماهه ضرب الاجل را اعلام کرد، پاسدار دانايی فر، سفير رژيم آخوندی و سرکرده نيروی تروريستی قدس در عراق، در روز ۱۱دی گفت: «برنامه دولت عراق اين است که در چند روز آينده اشرف را ببندد». وزارت اطلاعات آخوندها نيز اعلام کرد: حتی اگر ساکنان اشرف به کمپ ليبرتی منتقل شوند در آن جا هم با مزدورانی روبه رو خواهند شد که 2سال است تحت عنوان «خانواده مجاهدين» از داخل ايران برای تهديد و اهانت به ساکنان اشرف به ويژه زنان به گرادگرد اشرف می آيند!

در اطلاعيه دبيرخانه شورای ملی مقاومت پس از برشمردن موارد متعدد توطئه ها و اعمال فشارهای رژيم بردولت عراق و نقض توافقات صورت گرفته، آمده است: در روز ۸ديماه، (۲۹دسامبر) رئيس جمهور برگزيده مقاومت خانم رجوی طی نامه يی به خانم هيلاری کلينتون وزير خارجه آمريکا که رو نوشت آن برای دبيرکل ملل متحد بان کی مون، جيمز جفری، سفير آمريکا در عراق، سفير دانيل فيريد مشاور ويژه وزيرخارجه آمريکا در موضوع اشرف، و هم چنين سفير مارتين کوبلر، نماينده ويژه دبيرکل ملل متحد و رئيس يونامی در عراق؛ ارسال شده است، نوشت:
«با يادآوری درخواست مصرانه ام از ساکنان اشرف برای انتقال ۴۰۰تن از آنها به ليبرتی به نشانه حسن نيت، تا زمانی که متعاقباً موافقت دولت عراق با حداقل اطمينانها حاصل شود، که سفير جفری و سفير دن فريد و سفير مارتين کوبلر از آن به خوبی مطلعند، و با يادآوری اين که ۴۰۰تن از ساکنان اشرف برای حرکت به ليبرتی با خودروها و اموال منقولشان از روز ۹ديماه اعلام آمادگی کردند، چرا و چه کسی و با چه هدفی مانع بازديد اوليه ۵ الی ۱۰نفر از آنها برای بازديد از محل جديد و ارزيابی وضعيت و کمبودهای آن می شود؟ خانم رجوی در نامه خود خاطرنشان کرد: کميساريای عالی پناهندگان ملل متحد، ساکنان اشرف را به طور رسمی «پناهجويان تحت قانون بين المللی... که بايد از حفاظتهای بنيادين امنيت و رفاه برخوردار باشند» شناخته است. تمامی وکيلان و حقوقدانان نيز با استناد به اعلاميه جهانی حقوق بشر و حقوق بشر بين المللی و قانون انسان دوستانه بين الملل و ميثاق بين المللی در مورد حقوق سياسی و مدنی می گويند به همان ميزان که حق حاکميت دولت عراق مورد احترام است، حق ساکنان اشرف و مالکيت داراييها و نيازهای زندگيشان بايد محترم شمرده شود».
اطلاعيه دبيرخانه شورای ملی مقاومت می افزايد، خانم رجوی در نامه خود به خانم کلينتون، خواهان کمک و مداخله وی شد، تا نماينده ويژه دبيرکل ملل متحد بتواند دولت عراق را به موارد زير قانع کند:
«- بازديد چند تن از مهندسان اشرف از کمپ ليبرتی،
- انتقال بلادرنگ ۴۰۰تن از اشرف به ليبرتی با خودروها و اموال منقولشان،
- و سپس قبول اطمينانهای حداقل برای متقاعد کردن بقيه ساکنان اشرف برای رفتن به ليبرتی در ماههای باقيمانده از ضرب الاجل تمديد شده».
اطلاعيه، در پايان می افزايد: مقاومت ايران نسبت به تلاشهای همه جانبه رژيم ملايان برای به شکست کشاندن راه حل مسالمت آميز و مرضی الطرفين برای بحران اشرف، هشدار می دهد و از وزيرخارجه آمريکا هيلاری کلينتون و دبيرکل ملل متحد، می خواهد که تدابير مقتضی را برای به نتيجه رساندن تلاشهای آمريکا، سازمان ملل، اتحاديه اروپا و کميساريای عالی پناهندگی، اتخاذ کنند».
---------------------------------
لطفا اين پتيشن را امضا كنيد و لينك آنرا براي دوستان خود نيز بفرستيد
https://www.petitionbuzz.com/petitions/delistpmoi

No comments:

Post a Comment