Sunday, January 22, 2012

سوزوگداز رژيم از مفتضح شدن آخوند جنتی در جوکهای مردمی

سوزوگداز رژيم از مفتضح شدن آخوند جنتی در جوکهای مردمی

يک رسانه حکومتی نسبت به جوکهای مردمی عليه سردمداران رژيم و به سخره گرفتن آنها از جمله آخوند جنتی به شدت به سوزوگداز پرداخت و نوشت جنتی طی ماههای اخير آماج جوکها قرار گرفته است.
رسانه وابسته به علی لاريجانی با عنوان «رمزگشايی پيامکهای طنز برای جنتی» نوشت: چرا يک‎باره طی چند ماه گذشته جنتی، اين‎طور آماج جوک‎ها قرار گرفته ‎است؟ پس از يک عمر همراهی با امام و رهبری... ، حالا ايشان به سوژه جوک‎ها تبديل شده است. طراحان اين فضای عجيب به‎دنبال چه هستند که پيرمرد... عرصه سياست را به موضوع جوک تبديل کرده‎اند؟
اگر هيچ نيتی نيست و صرفاً خنديدن مهم است (؟!) چرا در آستانه انتخابات و در جايي‎که همه رقبا و رفقا چشم به عملکرد شورای نگهبان دوخته‎اند اين فضاسازی صورت مي‎گيرد؟
ارگان وابسته به علی لاريجانی در ادامه سوزوگداز از جوک سازی مردم، عليه سردمداران رژيم، افزود:
اين‎بار احتمالاً برای جنتی، پروژهای تخريب را طراحی کرده اند. فعلاً در مرحله آماده‎سازی اذهان هستند. طراحان اين موج تبليغی مي‎خواهند به نگاه مردم نسبت به ايشان طعم و جهت بدهند، به‎طوري‎که هر وقت صحبت از شورای نگهبان و دبير آن شد؛ چيزی غير از جديت و دقت و امانت‎داری و تيزبينی به اذهان متبادر شود. مراحل بعدی هم ممکن است در پيش باشد.
اين ارگان حکومتی با ابراز نگرانی خاطرنشان کرد: «چه مي‎دانيم، شايد اين‎بار فتنه قبل از وقوع انتخابات رخ دهد؛ شايد بازيگران جديدی نقش فتنه‎گران را برعهده بگيرند... . ديگر نمي‎توان از کنار اين‎گونه امور به آسانی گذشت».

No comments:

Post a Comment