Friday, March 2, 2012

درخواست خامنه اي از مردم براي شركت در انتخابات

 
خامنه اي «براي حفظ امنيت و مصونيت كشور» و «حساسيت اوضاع»
از مردم خواست در انتخابات شركت كنند
• شعبات رأي گيري در تهران و شهرهاي سراسر كشور سوت و كور است
خامنه اي، ولي فقيه نظام آخوندي، در وحشت از تحريم سراسري نمايش انتخابات مجلس، براي كشاندن مردم به حوزه هاي خالي رأي گيري، دجالگرانه شركت در انتخابات را «مثل نماز» و « يک حجت با خدا» خواند. وي عاجزانه مردم را به شركت در انتخابات فراخواند و با اشاره به انبوه بحرانها و «حساسيت» اوضاع رژيم از مردم خواست «براي حفظ امنيت و مصونيت کشور» در انتخابات شركت كنند.
بنا بر گزارشهاي دريافتي شعبه هاي رأي گيري در تهران و شهرهاي مختلف كشور سوت و كور است.
در تهران رژيم براي شلوغتر شدن حوزه ها، تعداد آنها را كمتر كرده است. با اينحال حوزه هاي مناطق مختلف ازجمله خيابانهاي جمهوري، يافت آباد، نارمك، امام حسين، نامجو، منيريه، رسالت، استاد معين و مناطق پونك، شهرآرا، گيشا خلوت گزارش شده است. حتي در حوزه هاي شهرك محلاتي در لويزان (متعلق به نيروهاي سپاه و فرماندهان آن) و ازگل و منطقه ميني سيتي نيز تعداد اندكي شركت كرده اند.
خلوتي حوزه ها به حدي است كه حوزه هاي تعيين شده براي مراجعه خبرنگاران خارجي از وزارت كشور خواسته اند كه خبرنگاران را ديرتر اعزام كنند تا بتوانند براي صحنه سازي مقابل خبرنگاران جمعيت كمي را در حوزه جمع كنند.
در شيراز ، فسا، قائمشهر، نكا، قم، شيراز، نكا، لار ، شهر كرد، زنجان و قزوين نيز حوزه ها خلوت هستند.
كارگزاران رژيم درصددند با دادن سكه، سيم كارت و انواع وعده ها به هر نحو ممكن تعدادي را به پاي صندوقهاي رأي بكشانند. در بيرجند سربازان را با دادن وعده سه روز مرخصي در ايام نوروز تشويق به شركت در انتخابات كرده اند. سربازان تهديد شده اند كه در صورت عدم شركت سه روز به خدمت آنها اضافه خواهد شد. در شهركرد كارگزاران رژيم تلاش مي كنند با خريد شناسنامه ها تعدادي رأي در صندوقها بريزند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
12اسفند1390 (2مارس2012)

No comments:

Post a Comment